verzenden / retour

VERZENDEN

Bij De boktor en zijn baasje verzenden we onze producten via PostNL.
In Nederland maken we gebruik van 3 tarieven, brief (€1,66), brievenbuspakje (€4,25) en pakketservice (€6,95).
Bij verzendtarieven naar België en Duitsland wordt gekeken naar het gewicht. De tarieven lopen op van €2.80 tot €9.80. We versturen pakketjes met een maximaal gewicht van 2kg.
Kaarten en sjablonen versturen we standaard in een envelop als brief met 2 postzegels, zonder track and trace code. Indien anders gewenst, kunnen we dit in overleg alsnog verzenden als brievenbuspakket. De extra verzendkosten dienen via bankoverschrijving te worden voldaan.
Zodra het aankoop bedrag op de rekening van ons is bijgeschreven, wordt uw bestelling klaar gemaakt en verzonden. Dit zal binnen  3 werkdagen gebeuren. Wij sturen u het tracking nummer op waarmee u uw zending kan volgen op www.tracktrace.nl

Verzendingen naar het buitenland zijn standaard zonder track and trace volg code.

Mocht u belang hebben bij een andere verzendmethode, dan kunnen we in overleg de mogelijkheden bespreken.

Wij maken al onze producten na ontvangst van een bestelling, enkele uitzonderingen daargelaten. Wilt u een hele grote bestelling plaatsen, dan is het handiger om contact op te nemen, oa vanwege langere levertijden van grote bestellingen.

Wij leveren ook een aantal artikelen via Etsy. Op dit platvorm zijn diverse internationale verzendwijzen in het betaalprogramma opgenomen en kunt u een bestelling vanuit het buitenland nog sneller realiseren. Tevens worden hier producten verzonden zonder track and trace code. Hierdoor is het soms goedkoper via Etsy te bestellen.

 

AFHALEN

In overleg kunt u producten afhalen in Elburg. Wanneer u via de webshop een bestelling heeft geplaatst die u wilt afhalen, dient u, zodra de bestelling klaar ligt, contact met De boktor en zijn baasje op te nemen om een afhaal-afspraak te maken.

 

DEFECT

Wanneer een bestelling defect is aangekomen dient u binnen 3 werkdagen na ontvangst contact met De boktor en zijn baasje op te nemen via het contactformulier. Na overleg besluiten we of we het defecte product vervangen voor een nieuwe. Indien vervangen niet mogelijk is, storten we, na overleg, uw aankoopbedrag terug. Verzendkosten voor het vervangen van een defect ontvangen product nemen wij voor rekening. Het kan zijn dat we vragen het defecte product aan ons te retourneren of  de schade via een foto kenbaar te maken.

NIET TEVREDEN? GELD TERUG!

Bent u niet tevreden over het product, dan dient u binnen 14 werkdagen na ontvangst contact met ons op te nemen via het contact formulier. Zodra u melding heeft gemaakt van het retourneren van het product, dient u de bestelling binnen 14 dagen terug te sturen, de kosten en verantwoordelijkheid voor de retourzending liggen bij u. Als wij de zending retour hebben ontvangen, ontvang je zo snel mogelijk het volledige aankoopbedrag terug op de aangegeven bankrekening, uiterlijk binnen 14 dagen.

Is een product speciaal voor u ontworpen (o.a. de gepersonaliseerde producten) of heeft u een grote bestelling geplaatst die we speciaal voor u, in overleg,  hebben geproduceerd, dan kunt u het product niet retourneren, evenzo geven wij dan geen geld terug.

verzenden met


de boktor en zijn baasje lasersnijden en lasergraveren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

facebookgoogle_plusfacebookgoogle_plus